Вам необхідно оглянути товар на пошті, для того, щоб переконатись, що з ним все гаразд та немає браку. Ви можете відмовитись від товару, якщо після огляду на пошті вам не подобається його зовнішній вигляд або ви виявили брак та ми можемо замінити товар або повернути вам передплату/повну оплату. У інших випадках, якщо ви забрали товар додому, ми не здійснюємо обмін або повернення коштів. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", затверджено нижню білзину категорією товарів, що не підлягають обміну (поверненню). Ми рекомендуємо всім клієнтам звертати особливу увагу на розмірну сітку та докладно ознайомитися з описом товару перед здійсненням покупки. Якщо у вас виникли будь-які питання або сумніви, будь ласка, звертайтеся до нашої команди підтримки клієнтів, і ми будемо раді допомогти вам з вибором правильного розміру та моделі. Ми прагнемо забезпечити вашу повну задоволеність як нашими продуктами, так і обслуговуванням. Якщо виникли проблеми з якістю або доставкою вашого замовлення, будь ласка, зв'яжіться з нами, і ми знайдемо найкраще рішення для вас. Дякуємо за розуміння та довіру до нашого магазину. Ми завжди готові надати вам якісний товар і професійну підтримку.